Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z regulaminem, pozwoli to na o wiele łatwiejszą i szybszą współpracę
1. Postanowienia ogólne
- każdy Klient jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem
- nieznajomość regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w
nim zasad.
- zamówienie składa się poprzez wysłanie wiadomości mailowej
i wypełnienie formularza zamówienia
- produkty Artirea oznakowane są logo firmy i adresem strony
internetowej
- kolory produktów na zdjęciach mogą nieznacznie odbiegać od
rzeczywistych, za względu na indywidualne ustawienia monitora i różnice barwne
pomiędzy kodowaniem kolorów RGB, a CMYK
- odesłanie wypełnionego formularza zamówienia jest
równoznaczne z akceptacją regulaminu
- komunikacja pomiędzy sprzedającym, a kupującym powinna
odbywać się w jednym wątku mailowym – dla sprawniejszej realizacji zamówienia
- sprzedawca zastrzega sobie możliwość publikowania zdjęć
wykonanych produktów na stronie internetowej i na portalach społecznościowych
- Artirea nie wykonuje projektów zewnętrznych - stworzonych przez innych autorów.
- Artirea nie wykonuje projektów zewnętrznych - stworzonych przez innych autorów.
2. Zasady składania zamówień i warunki zakupów
2. 1. Sposób realizacji zamówienia standardowego
- Kupujący dokonuje zakupu produktów poprzez wysłanie
wiadomości mailowej do Artirea i wypełnienie formularza zamówienia.
- Przed złożeniem zamówienia konieczny jest kontakt mailowy
(artirea.kc@gmail.com).
W mailu kupujący podaje: datę ślubu (w tytule), liczbę
potrzebnych zaproszeń (w treści), - wzór zaproszenia.
- Po otrzymaniu maila Artirea wysyła do zamawiającego
kosztorys
- Po zapoznaniu się z kosztorysem zamawiający wysyła odpowiedź, czy decydujecie się na złożenie zamówienia i ponownie określa finalną ilość zaproszeń.
- Po otrzymaniu informacji dotyczącej modelu i ilości
zaproszeń Artirea odsyła do kupującego maila zawierającego formularz zamówienia
i niezbędniki ukazujące przykładowe teksty zaproszeń, sentencje, czcionki, itp.
- Kupujący zobowiązuje się jak najdokładniej wypełnić
formularz. Kupujący zobowiązuje się wypełnić formularz, wydrukować go, podpisać
własnoręcznie i odesłać jego skan na adres mailowy Artirea. Wypełnienie i odesłanie
formularza jest równoznaczne z zawarciem transakcji i podjęciem zobowiązań
przez obie strony (kupujący zobowiązuje się zapłacić za usługę, Artirea
zobowiązuje się do wykonania zleconej usługi).
- Po otrzymaniu uzupełnionego formularza Artirea potwierdza
przyjęcie zlecenia. Po tym fakcie tworzy elektroniczny projekt zaproszenia i
wysyła go do zamawiającego w celu akceptacji. Trwa to maksymalnie 3-4 dni
robocze.
- Zamawiający po zapoznaniu się z projektem mailowo informuje
o ewentualnych uwagach i poprawkach. Zamawiający ma prawo do dwóch tur poprawek.
-Artirea zobowiązuje się nanieść zgłoszone poprawki (o ile są one możliwe) i
odesłać projekt do zamawiającego w celu ostatecznej akceptacji.
- Po zaakceptowaniu przez zamawiającego ostatecznego
projektu Artirea przystępuje do właściwej realizacji zamówienia. Trwa ona
maksymalnie 10 dni roboczych (w przypadku zamówienia do 110 sztuk,
lub 14 dni roboczych powyżej 110 sztuk), a czas ten liczony jest od ostatecznego
zaakceptowania projektu, albo wpłaty pieniędzy na konto – w zależności, która z
czynności została dokonana jako ostatnia. Najpóźniej po wskazanym okresie przesyłka zostaje nadana.
- O wysyłce zaproszeń na wskazany adres zamawiający zostanie
poinformowany sms.
2. 2. Sposób zamawiania próbek
- Zamówienia do 10 sztuk traktowane są jako próbki. Oznacza
to, że do kupującego wysyłany jest wzór zaproszenia z losowymi danymi takimi
jak: tekst zaproszenia, czcionki, ozdobniki itp.
- próbki są odpłatne, a ich koszt jest taki sam jak koszt zaproszeń bez personalizacji.
- próbki nie są modyfikowane kolorystycznie.
- próbki są odpłatne, a ich koszt jest taki sam jak koszt zaproszeń bez personalizacji.
- próbki nie są modyfikowane kolorystycznie.
- Przed złożeniem zamówienia konieczny jest kontakt mailowy
(artirea.kc@gmail.com).
- W mailu kupujący podaje: adnotację „próbki” (w tytule),
imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon kontaktowy, adres do wysyłki,
ilość zaproszeń (od 1 do 9), - wzór zaproszenia - jeśli zamawiacie jedną próbkę
lub wzory zaproszeń - jeśli zamawiacie do 10 sztuk.
Najlepiej jednak podesłać zdjęcie zaproszenia, które Was interesuje.
- Po otrzymaniu powyższych danych wysyłamy do zamawiającego
końcowy kosztorys wraz z numerem konta do wpłaty i terminem płatności.
- Po wpłacie pieniędzy na nasze konto rozpoczynamy realizację
zamówienia. Trwa ona maksymalnie 4-5 dni roboczych.
- O wysyłce zaproszeń na wskazany przez
zamawiającego adres zostaniesz
poinformowany drogą mailową
2. 3. Sposób zamawiania dodatków
- Ze względu na to, iż dodatki robione są ręcznie Artirea
posiada pewne limity zleceń, jakie jest w stanie wykonać w danym czasie, dlatego
zamówienie na dodatki należy kierować maksymalnie do 1,5 miesiąca przed ślubem.
- Kupujący dokonuje zakupu produktów poprzez wysłanie
wiadomości mailowej do Artirea i wypełnienie formularza zamówienia dodatków
- Przed złożeniem zamówienia konieczny jest kontakt mailowy
(artirea.kc@gmail.com).
- W mailu zamawiający
podaje: datę ślubu (w tytule), rodzaj i ilość poszczególnych dodatków.
- Po otrzymaniu maila z uzupełnionym formularzem Artirea wysyła do Państwa cennik.
- Po zapoznaniu się z kosztorysem zamawiający wysyła
odpowiedź, czy decyduje się na złożenie zamówienia.
- Po otrzymaniu potwierdzenia Artirea wysyła formularz zamówienia i
niezbędniki ukazujące przykładowe teksty, sentencje, czcionki, itp.
- Kupujący zobowiązuje się jak najdokładniej wypełnić
formularz. Kupujący zobowiązuje się wypełnić formularz, wydrukować go, podpisać
własnoręcznie i odesłać jego skan na adres mailowy Artirea. Wypełnienie i odesłanie formularza
jest równoznaczne z zawarciem transakcji i podjęciem zobowiązań przez obie
strony (kupujący zobowiązuje się zapłacić za usługę, Artirea zobowiązuje się do
wykonania zleconej usługi).
- Po otrzymaniu uzupełnianego formularza Artirea potwierdza
przyjęcie zlecenia. Po tym fakcie zamawiający oczekuje na projekt wybranych
dodatków. (Czas oczekiwania na projekty dodatków jest różny w zależności od
tego, jaka ilość różnych dodatków została zamówiona)
- O czasie oczekiwania zamawiający zostanie poinformowany
mailem.
- Po otrzymaniu projektów i zapoznaniu się z nimi, zamawiający
mailowo informuje Artirea o ewentualnych uwagach i poprawkach
- Artirea zobowiązuje się do naniesienia poprawek i
odesłania poprawionego projektu do zamawiającego.
- Po zaakceptowaniu przez zamawiającego ostatecznego
projektu i po wpłacie pieniędzy na konto Artirea przystępuje do właściwej
realizacji zamówienia. (Czas oczekiwania na realizację zamówienia jest różny w
zależności od tego, jaka ilość różnych dodatków została zakupiona - o czasie
oczekiwania zamawiający zostanie poinformowany drogą mailową).
- O wysyłce dodatków na wskazany adres zamawiający zostanie
poinformowany sms
2. 3. Zamówienia indywidualne
- Istnieje możliwość wykonania indywidualnego projektu spoza dostępnych worów.
- Klient podsyła do Artirea "paletę inspiracji ślubnych", swój pomysł, lub opis pomysłu.
- Artirea zapoznaje się ze szczegółami i przesyła do klienta wstępny koncept zaproszeń i dodatków ślubnych.
- klient po zapoznaniu się z grafikami wybiera to najbardziej odpowiednie dla niego.
- Artirea przystępuje do wyceny zamówienia, określając wstępny koszt zaproszeń i dodatków ślubnych projektowanych indywidualnie oraz przesyła do zainteresowanego formularz zamówienia indywidualnego wraz z potrzebnymi niezbędnikami odnoszącymi się do teksów zaproszeń, zawieszek, czcionek itp.
- Po odesłaniu wypełnionego formularza do Artirea klient wpłaca kwotę w wysokości 150 zł. Jest to opłata za projekt, która nie jest zwracana, gdy klient postanowi po otrzymaniu projektu odstąpić od zamówienia. Kwotę w wysokości 150 zł dolicza się do całości zamówienia.
- W przypadku projektu indywidualnego konieczna jest opłata za projekt w wysokości 150 zł.
- Artirea na wykonanie projektu indywidualnego ma 8 dni roboczych od momentu przesłania formularzy oraz opłaty za projekt
- klient gdy otrzyma projekty zobowiązany jest do określenia swoich zmian i korekt w projekcie oraz przesłanie tych uwag w informacji mailowej. Nie ma możliwości przesłania swojego własnego projektu, gdyż Artirea nie wykonuje projektów zewnętrznych autorów.
- po akceptacji projektów Artirea przesyła końcową wycenę za zamówienie, która jest zgodna z wcześniej ustaloną ceną za zaproszenia i dodatki i jest proporcjonalna do ilości wybranych zaproszeń.
- Po wpłacie pieniędzy za zamówienie Artirea rozpoczyna zlecenie. Właściwa realizacja zamówienia w tym wypadku wynosi 10-14 dni roboczych.
2. 3. Zamówienia indywidualne
- Istnieje możliwość wykonania indywidualnego projektu spoza dostępnych worów.
- Klient podsyła do Artirea "paletę inspiracji ślubnych", swój pomysł, lub opis pomysłu.
- Artirea zapoznaje się ze szczegółami i przesyła do klienta wstępny koncept zaproszeń i dodatków ślubnych.
- klient po zapoznaniu się z grafikami wybiera to najbardziej odpowiednie dla niego.
- Artirea przystępuje do wyceny zamówienia, określając wstępny koszt zaproszeń i dodatków ślubnych projektowanych indywidualnie oraz przesyła do zainteresowanego formularz zamówienia indywidualnego wraz z potrzebnymi niezbędnikami odnoszącymi się do teksów zaproszeń, zawieszek, czcionek itp.
- Po odesłaniu wypełnionego formularza do Artirea klient wpłaca kwotę w wysokości 150 zł. Jest to opłata za projekt, która nie jest zwracana, gdy klient postanowi po otrzymaniu projektu odstąpić od zamówienia. Kwotę w wysokości 150 zł dolicza się do całości zamówienia.
- W przypadku projektu indywidualnego konieczna jest opłata za projekt w wysokości 150 zł.
- Artirea na wykonanie projektu indywidualnego ma 8 dni roboczych od momentu przesłania formularzy oraz opłaty za projekt
- klient gdy otrzyma projekty zobowiązany jest do określenia swoich zmian i korekt w projekcie oraz przesłanie tych uwag w informacji mailowej. Nie ma możliwości przesłania swojego własnego projektu, gdyż Artirea nie wykonuje projektów zewnętrznych autorów.
- po akceptacji projektów Artirea przesyła końcową wycenę za zamówienie, która jest zgodna z wcześniej ustaloną ceną za zaproszenia i dodatki i jest proporcjonalna do ilości wybranych zaproszeń.
- Po wpłacie pieniędzy za zamówienie Artirea rozpoczyna zlecenie. Właściwa realizacja zamówienia w tym wypadku wynosi 10-14 dni roboczych.
2. 5. Czas realizacji zamówienia
- Zamówienia złożone w dzień roboczy po godzinie 16.00, w
soboty, niedziele oraz święta będą realizowane i rozpatrywane w pierwszym dniu roboczym.
2. 5. 1. Zamówienie zaproszeń
- Czas realizacji zamówienia standardowego to maksymalnie 10-14 dni roboczych.
- Czas realizacji zamówienia w przypadku zamówień
standardowych liczony jest od momentu ostatecznej akceptacji elektronicznego
projektu, albo od momentu wpłaty pieniędzy na konto Artirea - w zależności od tego, która z czynności
została wykonana jako ostatnia
2. 5. 2. Zamówienie próbek
- Czas realizacji zamówienia próbek to maksymalnie 4-5 dni
roboczych.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu
otrzymania przez sprzedającego niezbędnych danych dotyczących zamówienia i
wpłacie pieniędzy na konto Atrirea.
2. 5. 3. Zamówienie dodatków
- Czas realizacji zamówienia na dodatki jest różny w
zależności od ilości i rodzaju zamawianych dodatków.
- O czasie realizacji zamawiający jest informowany mailem.
2.5.4. Zamówienia indywidualne.
- Czas realizacji zamówienia indywidualnego to maksymalnie 10- 14 dni roboczych.
- Czas realizacji zamówienia w przypadku zamówień indywidualnych liczony jest od liczony jest od momentu ostatecznej akceptacji elektronicznego projektu, albo od momentu wpłaty pieniędzy za całe zamówienie na konto Artirea - w zależności od tego, która z czynności została wykonana jako ostatnia
2.5.4. Zamówienia indywidualne.
- Czas realizacji zamówienia indywidualnego to maksymalnie 10- 14 dni roboczych.
- Czas realizacji zamówienia w przypadku zamówień indywidualnych liczony jest od liczony jest od momentu ostatecznej akceptacji elektronicznego projektu, albo od momentu wpłaty pieniędzy za całe zamówienie na konto Artirea - w zależności od tego, która z czynności została wykonana jako ostatnia
3. Dostawy i koszt wysyłki
- Zakupiony towar wysyłany jest za pośrednictwem kuriera Pocztex.
- Nie wysyłamy paczek za pobraniem
- W razie osobistego odbioru należy dokonać przedpłaty na
nasze konto bankowe
- odbiór osobisty w Lublinie możliwy jest po wcześniejszym
kontakcie mailowym
- Przesyłki za granicę wysyłane są na odpowiedzialność kupującego (nie ponosimy odpowiedzialności jest przesyłka zagraniczna zaginie, tj. nie zwracamy kosztów zamówionych zaproszeń)
- Przesyłki za granicę wysyłane są na odpowiedzialność kupującego (nie ponosimy odpowiedzialności jest przesyłka zagraniczna zaginie, tj. nie zwracamy kosztów zamówionych zaproszeń)
- Cennik wysyłki Pocztą Polską uzależniony jest od wielkości
zamówienia
4. Ceny i warunki zapłaty
- zapłaty dokonuje się poprzez przelew bankowy
- przesyłki są nadawane po zaksięgowaniu wpłaty za całość
zamówienia
- ceny podane w cenniku są aktualne
5. Zaproszenia ślubne
- minimalna liczba zamawianych zaproszeń wynosi 10.
- zamówienia od 1- 9 sztuk traktowane są jak próbki i
wysyłane są z losowo wybranym tekstem, czcionką, ozdobnikami itp.
- cena oferowanych zaproszeń obejmuje nadruk tekstu bez personalizacji,
to znaczy, że w miejscu imion i nazwisk gości pozostaje wykropkowane miejsce
gotowe do późniejszego wpisania gości. - personalizacja na zaproszeniach –
dodatkowo płatna 0, 30 gr/ szt.
- minimalna ilość zaproszeń przy domówieniu to 10 sztuk. Zaproszenia z domówień wykonywane są BEZ PERSONALIZACJI. Czas oczekiwania na domówione zaproszenia to 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania kwoty na naszym koncie.
- zaproszenia oferowane są w dwóch wersjach tekstowych. Jako
zawiadomienie o ślubie (bez informacji o weselu i potwierdzeniu przybycia) i
jako standardowe zaproszenie zawierające zarówno informacje o ślubie, weselu i
potwierdzeniu przybycia
- Zaproszenia są składane ręcznie, dlatego też mogą się
nieznacznie od siebie różnić.
- zadruk zaproszeń oraz dodatków w oparciu o technologię atramentową. W przypadku niektórych fontów może wystąpić efekt "strzępienia" czcionki
- Elementy pozłacane i posrebrzane nie są wykonywane metodą hot stampingu, dlatego też w niektórych przypadkach na elementach objętych metaliczną folią mogą pojawić się niewielkie ubytki.
- zadruk zaproszeń oraz dodatków w oparciu o technologię atramentową. W przypadku niektórych fontów może wystąpić efekt "strzępienia" czcionki
- Elementy pozłacane i posrebrzane nie są wykonywane metodą hot stampingu, dlatego też w niektórych przypadkach na elementach objętych metaliczną folią mogą pojawić się niewielkie ubytki.
6. Dane do projektów
- kupujący zobowiązuje się wypełnić wszelkie formularze
zamówienia z szczególną dokładnością, zgodnie z wytycznymi
- Artirea prosi o dokładne sprawdzenie danych, szczególnie,
jeśli chodzi o wysyłkę tekstów zaproszeń oraz o dane w tekście zaproszenia i przy
nazwiskach gości. Znacznie ułatwia i skraca to realizację zamówienia
- po otrzymaniu elektronicznego projektu kupujący jest
zobowiązany do sprawdzenia wykonanego projektu (literówki, daty, numery
telefonów, miejsca, itp.) i zgłoszenia błędów.
- Klient zobowiązuje się sprawdzić projekt i jeśli nie ma
dalszych uwag mailowo przesyła następującą treść: Akceptuję projekt do druku.
- ostateczna akceptacja projektu jest równoznaczna z brakiem
możliwości wprowadzenia dalszych zmian w projekcie.
- Gdy projekt został ostatecznie zaakceptowany przez
kupującego (wyrażona została zgoda na druk) pomimo widocznych błędów
merytorycznych, błędy te nie będą mogły być podstawą reklamacji
- zespół Artirea w
żaden sposób nie ingeruje w przesłane przez kupującego teksty, czy listy gości.
- listy gości powinny zostać dostarczone do sprzedającego w
formie ODMIENIONEJ
- istnieje możliwość wykonania projektu zaproszenia w wersji
obcojęzycznej, według tłumaczenia dostarczonego przez klienta. Artirea nie dokonuje
tłumaczenia.
- Artirea w żaden sposób nie ingeruje w nadesłane w formularzu dane. Jeśli klient popełnił błąd w formularzu i nie zweryfikował błędu (np podczas nanoszenia poprawek na projekt), a zaproszenie zostało wydrukowane w tym własnie błędem - Artirea nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności. A błąd nie może być podstawą reklamacji. Tyczy się to zarówno danych w formularzu jak i poprawek przesyłanych drogą mailową.
- Artirea w żaden sposób nie ingeruje w nadesłane w formularzu dane. Jeśli klient popełnił błąd w formularzu i nie zweryfikował błędu (np podczas nanoszenia poprawek na projekt), a zaproszenie zostało wydrukowane w tym własnie błędem - Artirea nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności. A błąd nie może być podstawą reklamacji. Tyczy się to zarówno danych w formularzu jak i poprawek przesyłanych drogą mailową.
7. Reklamacje
- odnoszą się do błędów w tekście zaproszeń, lub dodatków
7. 1. Reklamacje zostają uwzględnione, gdy:
- wydrukowana wersja różni się od tej zaakceptowanej przez
kupującego, tj. w tekście pojawiają się błędy merytoryczne, litrówki, błędy w
datach, nr telefonów i imionach i nazwiskach, które nie pojawiły się na
zaakceptowanym projekcie zaproszenia.
-otrzymany towar uległ zniszczeniu w czasie transportu.
Warunkiem uznania reklamacji jest sprawdzenie towaru przy dostawcy i gdy uległ
on zniszczeniu - spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego. Gdy
towar ulegnie zniszczeniu w czasie transportu kupujący niezwłocznie informuje o
tym sprzedającego za pośrednictwem maila i odsyła na swój koszt otrzymaną
przesyłkę.
- reklamacji należy dokonać w ciągu 10 dni po otrzymaniu
przesyłki
- przesyłki pobraniowe odesłane do Artirea nie będą
odbierane
7. 2. Reklamacji nie podlegają:
- różnice kolorystyczne pomiędzy projektem elektronicznym, a
materialnym zaproszeniem lub dodatkiem ślubnym. Wynikają one z indywidualnych
ustawień monitora oraz różnicy w kolorystyce RGB i CMYK, dlatego nie mogą być
podstawą reklamacji.
- ręcznie wykonywane zaproszenia mogą minimalnie różnić się
od siebie, a nieznaczne różnice – ze względu na rękodzielnictwo - nie mogą być
podstawą reklamacji
- błędy merytoryczne, które zostały pominięte i niezgłoszone przez zamawiającego na etapie ostatecznej akceptacji projektu.
- jeśli kupujący ma zastrzeżenia co do wydruku, rodzaju papieru, jego grubości itp, a wcześniej nie zamówił próbki zaproszenia by zapoznać się z produktem, reklamacja nie będzie uwzględniana.
- błędy merytoryczne, które zostały pominięte i niezgłoszone przez zamawiającego na etapie ostatecznej akceptacji projektu.
- jeśli kupujący ma zastrzeżenia co do wydruku, rodzaju papieru, jego grubości itp, a wcześniej nie zamówił próbki zaproszenia by zapoznać się z produktem, reklamacja nie będzie uwzględniana.
8. Postanowienia końcowe.
- Prezentowane wzory zaproszeń, zdjęcia oraz elementy
graficzne stanowią własność firmy Artirea. Koncepcje zaproszeń, zawartość
strony internetowej oraz aukcji są chronione prawem autorskim i mogą być
wykorzystane w celach komercyjnych jedynie za pisemną zgodą właściciela.
Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(dz. U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności, kopiowanie, powielanie i
rozpowszechnianie przedstawionych treści oraz materiałów bez zgody właściciele
podlega karze pozbawienia wolności do lat 2 lub grozi grzywną.
- Artirea zobowiązuje się wykonać zlecenie tak, aby było ono
na możliwie najwyższym poziomie.
- Dane osobowe klienta są przetwarzane tylko w celu realizacji
zamówienia.
- Artirea ma prawo odstąpić od zlecenia jeśli kupujący rażąco narusza regulamin zamówienia.
- Artirea ma prawo odstąpić od zlecenia jeśli kupujący rażąco narusza regulamin zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem
obowiązują przepisy kodeksu cywilnego